Особливості здійснення моніторингу рекламної діяльності на підприємствах України
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості здійснення моніторингу рекламної діяльності на підприємствах України
|
|
Creator |
Вознюк, М.-Р. Д.
|
|
Date |
2014-02-03T09:21:40Z
2014-02-03T09:21:40Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вознюк М.-Р. Д. Особливості здійснення моніторингу рекламної діяльності на підприємствах України / М.-Р. Д. Вознюк // Облік, аналіз та контроль в системі управління підприємницькими структурами : тези доповідей третьої наукової конференції аспірантів, пошукувачів та магістрів (21–22 березня 2013 р., Львів) / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – C. 151–152. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22971 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|