Запис Детальніше

Особливості здійснення моніторингу рекламної діяльності на підприємствах України

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості здійснення моніторингу рекламної діяльності на підприємствах України
 
Creator Вознюк, М.-Р. Д.
 
Date 2014-02-03T09:21:40Z
2014-02-03T09:21:40Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Вознюк М.-Р. Д. Особливості здійснення моніторингу рекламної діяльності на підприємствах України / М.-Р. Д. Вознюк // Облік, аналіз та контроль в системі управління підприємницькими структурами : тези доповідей третьої наукової конференції аспірантів, пошукувачів та магістрів (21–22 березня 2013 р., Львів) / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – C. 151–152. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22971
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки