Запис Детальніше

Вплив потреб споживачів як визначального чинника вибору формату роздрібного торгового закладу на прикладі Західного регіону України

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив потреб споживачів як визначального чинника вибору формату роздрібного торгового закладу на прикладі Західного регіону України
The influence of consumers needs as a determining factor of choosing the format of retail trade establishments, on the example of western Ukraine
 
Creator Корсак, В. І.
 
Subject роздрібна торгівля
формат торгового закладу
потреби споживачів
регіональний підхід
retail
retail establishment format
consumer needs
a regional approach
 
Description Досліджено структуру потреб споживачів роздрібних торгових закладів. Виявлено домінуючі потреби, які характерні для міського населення Західної України. Досліджено взаємозв’язок ментальних особливостей покупців та форматів роздрібних
торгових закладів, яким вони надають перевагу. The structure of consumers’ needs of retail establishments is researched. It was identified the dominant needs that are specific to the urban population of western Ukraine. The relationship of buyers’ mental characteristic and retail establishments’ format, which they prefer was investigated.
 
Date 2014-02-07T10:40:59Z
2014-02-07T10:40:59Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Корсак В. І. Вплив потреб споживачів як визначального чинника вибору формату роздрібного торгового закладу на прикладі Західного регіону України / В. І. Корсак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 748 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 167–175. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23235
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки