Запис Детальніше

Формування збутової стратегії промислового підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування збутової стратегії промислового підприємства
Forming of sale strategy of industrial enterprise
 
Creator Крикавський, Є. В.
Косар, Н. С.
 
Subject збут
збутова стратегія
канал збуту
маркетингові системи
стратегія охоплення ринку
управління каналами збуту
sale
sale strategy
channel of sale
marketing’s systems
strategy of scope of market
management of sale ducting
 
Description Досліджено процес формування стратегії збуту промислового підприємства, визначено особливості вибору прямого чи опосередкованого каналу збуту, конкретних посередників, методи їх мотивації та показники оцінки діяльності. Висвітлені підходи до формування ширини каналу розподілу підприємства, враховуючи цілі його діяльності на ринку. Process of sale strategy forming of industrial enterprise was researched. The features of choice of direct or mediated sale channel, concrete mediators, methods of their motivation and
indexes of activity estimation, are certain. Approaches to forming of distribution channel
width of enterprise from the aims its activity at the market were considered.
 
Date 2014-02-10T10:28:35Z
2014-02-10T10:28:35Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Крикавський Є. В. Формування збутової стратегії промислового підприємства / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 748 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 357–361. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23295
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки