Запис Детальніше

Промисловий маркетинг у сучасних умовах господарювання

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Промисловий маркетинг у сучасних умовах господарювання
Industrial marketing in current economic conditions
 
Creator Чухрай, Н. І.
 
Subject маркетингова діяльність
промислове підприємство
промисловий маркетинг
В2В маркетинг
ефективність маркетингових заходів
marketing activities
industrial enterprise
industrial marketing
B2B marketing
effectiveness of marketing activities
 
Description Розглядаються питання здійснення маркетингової діяльності на вітчизняних
промислових ринках. Висвітлено основні тенденції та парадокси сучасного маркетингу,
ідентифіковано особливості маркетингу на промислових ринках та обґрунтовано
найефективніші інструменти В2В маркетингу, оцінено перспективу вітчизняного
маркетингу в умовах економії бюджетів. The article deals with marketing activities in domestic industrial markets. The article
highlights the main trends and paradoxes of modern marketing. Peculiarities of marketing in industrial markets are identified. The most effective tools of B2B marketing are justified. The future of domestic marketing in conditions of budget costs reduction is estimated.
 
Date 2014-02-12T09:43:39Z
2014-02-12T09:43:39Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Чухрай Н. І. Промисловий маркетинг у сучасних умовах господарювання / Н. І. Чухрай //Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 754 : Проблеми економіки та управління. – С. 92–98. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23413
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки