Запис Детальніше

Segmentation of industrial markets

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Segmentation of industrial markets
 
Creator Drugă, Petruţa
 
Subject segmentation
target market
positioning
nested approach
 
Description The business marketing manager performs on a market
consisting of many different types of industrial customers with
different needs. Only when this aggregate market is split into
meaningful categories, the business marketing strategist can
react suitably and usefully to the unique needs. After the
determination process of the segments has ended, then the
marketer must estimate the demand for every segment.
Accurate projections of future possible sales represent one of
the most important and demanding dimensions of industrial
market analysis.
 
Date 2014-04-10T15:20:52Z
2014-04-10T15:20:52Z
2011
 
Type Article
Book
 
Identifier Drugă P. Segmentation of industrial markets / Petruţa Drugă // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 68–71. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки). – Bibliography: 8 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24319
 
Language en
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки