Сутність ефективності маркетингових комунікацій
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність ефективності маркетингових комунікацій
|
|
Creator |
Панченко, Ольга
|
|
Subject |
маркетингові комунікації
оцінка ефективність методи ефект |
|
Description |
Розглянуто поняття ефективності маркетингових комунікацій та методи їх оцінки. |
|
Date |
2014-04-10T15:16:41Z
2014-04-10T15:16:41Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Панченко О. Сутність ефективності маркетингових комунікацій / Ольга Панченко // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 80–83. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки). – Бібліографія: 13 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24294 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|