Запис Детальніше

Сутність ефективності маркетингових комунікацій

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність ефективності маркетингових комунікацій
 
Creator Панченко, Ольга
 
Subject маркетингові комунікації
оцінка
ефективність
методи
ефект
 
Description Розглянуто поняття ефективності маркетингових
комунікацій та методи їх оцінки.
 
Date 2014-04-10T15:16:41Z
2014-04-10T15:16:41Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Панченко О. Сутність ефективності маркетингових комунікацій / Ольга Панченко // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 80–83. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки). – Бібліографія: 13 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24294
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки