Функціональна послідовність стратегічного маркетингового управління портфелем бізнесів
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Функціональна послідовність стратегічного маркетингового управління портфелем бізнесів
|
|
Creator |
Катерина, Яворська
|
|
Subject |
портфель бізнесів
маркетингове управління стратегічне маркетингове управління портфелем бізнесів рівень управління стратегічна бізнес-одиниця |
|
Description |
Показано місце стратегічного маркетингового управління в системі стратегічного управління підприємством. Розкрито зміст категорії «стратегічне маркетингове управління портфелем бізнесів» Запропоновано методику маркетингового управління портфелем бізнесів основану на функціональному підході |
|
Date |
2014-04-10T15:11:54Z
2014-04-10T15:11:54Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Яворська К. Функціональна послідовність стратегічного маркетингового управління портфелем бізнесів / Яворська Катерина // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 84–87. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки). – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24281 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|