Запис Детальніше

Функціональна послідовність стратегічного маркетингового управління портфелем бізнесів

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Функціональна послідовність стратегічного маркетингового управління портфелем бізнесів
 
Creator Катерина, Яворська
 
Subject портфель бізнесів
маркетингове управління
стратегічне маркетингове управління портфелем бізнесів
рівень управління
стратегічна бізнес-одиниця
 
Description Показано місце стратегічного маркетингового управління в системі стратегічного управління підприємством. Розкрито зміст категорії «стратегічне маркетингове управління портфелем бізнесів» Запропоновано
методику маркетингового управління портфелем бізнесів
основану на функціональному підході
 
Date 2014-04-10T15:11:54Z
2014-04-10T15:11:54Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Яворська К. Функціональна послідовність стратегічного маркетингового управління портфелем бізнесів / Яворська Катерина // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 84–87. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки). – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24281
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки