Соціальна відповідальність та неомаркетинг у вітчизняних економічних умовах
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Соціальна відповідальність та неомаркетинг у вітчизняних економічних умовах
|
|
| Creator |
Коваль, Зоряна
|
|
| Subject |
соціальна відповідальність
етична поведінка неомаркетинг психоемоційні методи впливу поведінка споживача взаємозв’язок «суспільство-підприємство» |
|
| Description |
У статті висвітлено основні аспекти реалізації таких складових соціальної відповідальності вітчизняних підприємств, як відповідальність перед споживачами і працівниками. Досліджено можливості застосування неомаркетингу у взаємозв’язках «підприємство-споживач». Піднято питання неетичості використання методів неомаркетингу в сучасних вітчизняних реаліях. |
|
| Date |
2014-04-10T15:18:11Z
2014-04-10T15:18:11Z 2011 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Коваль З. Соціальна відповідальність та неомаркетинг у вітчизняних економічних умовах / Зоряна Коваль // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 88–89. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки).
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24302 |
|
| Language |
ua
|
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|