Запис Детальніше

Соціальна відповідальність та неомаркетинг у вітчизняних економічних умовах

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальна відповідальність та неомаркетинг у вітчизняних економічних умовах
 
Creator Коваль, Зоряна
 
Subject соціальна відповідальність
етична поведінка
неомаркетинг
психоемоційні методи впливу
поведінка споживача
взаємозв’язок «суспільство-підприємство»
 
Description У статті висвітлено основні аспекти реалізації
таких складових соціальної відповідальності
вітчизняних підприємств, як відповідальність перед
споживачами і працівниками. Досліджено можливості
застосування неомаркетингу у взаємозв’язках
«підприємство-споживач». Піднято питання
неетичості використання методів неомаркетингу в
сучасних вітчизняних реаліях.
 
Date 2014-04-10T15:18:11Z
2014-04-10T15:18:11Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Коваль З. Соціальна відповідальність та неомаркетинг у вітчизняних економічних умовах / Зоряна Коваль // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 88–89. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки).
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24302
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки