Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльності
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльності
Measuring of social medias for marketing goals |
|
Creator |
Кузяк, М.
|
|
Subject |
соціальні медіа
віртуальний світ вимірювання ефективності social media virtual world effeciency measurement |
|
Description |
Проаналізовано визначення змісту поняття “соціальні медіа”, із застосуванням критеріїв наявності суспільної складової та широти охоплення виокремлено головні категорії соціальних медіа. Агрегуючи різні підходи, які використовують для оцінювання засобів масової комунікації, сформовано систему показників для комплексного вимірювання соціальних медіа. The analysis of determinations of maintenance of concept “social medias” is carried out in the article, on the basis of criteria of presence of public constituent and breadth of scope the main categories of social medias are distinguished. Aggregating different approaches which exist to the evaluation of mass communication facilities, a complex system of indexes for the evaluation of social medias is offered. |
|
Date |
2014-02-14T14:22:56Z
2014-02-14T14:22:56Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кузяк М. Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльності / М. Кузяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 183–187. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23548 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|