Запис Детальніше

Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльності

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльності
Measuring of social medias for marketing goals
 
Creator Кузяк, М.
 
Subject соціальні медіа
віртуальний світ
вимірювання ефективності
social media
virtual world
effeciency measurement
 
Description Проаналізовано визначення змісту поняття “соціальні медіа”, із застосуванням критеріїв
наявності суспільної складової та широти охоплення виокремлено головні категорії соціальних медіа. Агрегуючи різні підходи, які використовують для оцінювання засобів масової комунікації, сформовано систему показників для комплексного вимірювання соціальних медіа. The analysis of determinations of maintenance of concept “social medias” is carried out in the
article, on the basis of criteria of presence of public constituent and breadth of scope the main categories of social medias are distinguished. Aggregating different approaches which exist to the evaluation of mass communication facilities, a complex system of indexes for the evaluation of social medias is offered.
 
Date 2014-02-14T14:22:56Z
2014-02-14T14:22:56Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Кузяк М. Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльності / М. Кузяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 183–187. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23548
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки