Запис Детальніше

Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства
Determination of the place marketing controller in the organizational structure of the enterprise
 
Creator Чухрай, Н. І.
Млинко, І. Б.
 
Subject маркетинг
контролінг
контролер
організаційна структура
підприємство
управління
marketing
controlling
controller
organizational structure
enterprise
management
 
Description Визначено чинники впливу на структуру організування контролінгу маркетингу, розроблено форми виокремлення осередків відповідальності за маркетинг, зазначено умови успішного впровадження системи контролінгу маркетингової і збутової діяльності на промисловому підприємстві. In article defines the factors of influence on the structure of the organization controlling marketing, developed forms of isolation centers responsibility for marketing, indicated conditions for successful implementation of controlling the marketing and sales activities on an industrial enterprise.
 
Date 2014-02-17T14:43:36Z
2014-02-17T14:43:36Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Чухрай Н. І. Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства / Н. І. Чухрай, І. Б. Млинко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 754 : Проблеми економіки та управління. – С. 233–241. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23573
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки