Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства
Determination of the place marketing controller in the organizational structure of the enterprise |
|
Creator |
Чухрай, Н. І.
Млинко, І. Б. |
|
Subject |
маркетинг
контролінг контролер організаційна структура підприємство управління marketing controlling controller organizational structure enterprise management |
|
Description |
Визначено чинники впливу на структуру організування контролінгу маркетингу, розроблено форми виокремлення осередків відповідальності за маркетинг, зазначено умови успішного впровадження системи контролінгу маркетингової і збутової діяльності на промисловому підприємстві. In article defines the factors of influence on the structure of the organization controlling marketing, developed forms of isolation centers responsibility for marketing, indicated conditions for successful implementation of controlling the marketing and sales activities on an industrial enterprise.
|
|
Date |
2014-02-17T14:43:36Z
2014-02-17T14:43:36Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чухрай Н. І. Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства / Н. І. Чухрай, І. Б. Млинко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 754 : Проблеми економіки та управління. – С. 233–241. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23573 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|