Запис Детальніше

Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі
The concept of the brand of Ukraine formation in the international environment
 
Creator Горбаль, Н. І.
Мисик, В. М.
 
Subject бренд країни
імідж країни
репутація країни
ребрендинг
country brand
country image
country reputation
rebranding
 
Description Подано пропозиції щодо формування ключових характеристик та атрибутів оновленого бренду України, визначення комунікаційних каналів для розповсюдження інформації про нього та відповідальних органів для контролю за його впровадженням. The article presents proposals for the formation of key characteristics and attributes of the updated brand of Ukraine, discovering communication channels to disseminate information on it, and responsible authorities to monitor its implementation.
 
Date 2014-02-25T08:24:25Z
2014-02-25T08:24:25Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Горбаль Н. І. Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі / Н. І. Горбаль, В. М. Мисик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 769 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 345–351. – Бібліографія: 24 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23597
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки