Запис Детальніше

Концептуальні підходи до дослідження інерційності системи вищої освіти

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні підходи до дослідження інерційності системи вищої освіти
Conceptual approaches to research inertia higher education
 
Creator Терованесов, М. Р.
Кратт, О. А.
 
Subject система вищої освіти
інерційність
властивість
форми прояву
higher education’s system
inertance
property
forms of detection
 
Description Наведено аналіз ознак інерційності у матеріальних та нематеріальних системах. Досліджено форми та властивості інерції у системі вищої освіти. Відзначено підходи до вирішення питань визначення міри інерції, її впливу на розвиток вищої школи та врахування її в управлінні системою. The article is devoted to the analysis of inertance in the material and non-material systems. It considers forms and properties of inertia in the higher education’s system. It notes alternative solutions of questions for determination of the inertia’s measure, its influences on development of higher school and account in a management by the system.
 
Date 2014-02-25T08:30:18Z
2014-02-25T08:30:18Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Терованесов М. Р. Концептуальні підходи до дослідження інерційності системи вищої освіти / М. Р. Терованесов, О. А. Кратт // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 769 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 437–444. – Бібліографія: 18 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23605
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки