Role of marketing in intermodal transport
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Role of marketing in intermodal transport
Роль маркетингу в інтермодальних перевезеннях |
|
Creator |
Antonowicz, М.
|
|
Subject |
intermodal transport
marketing value інтермодальні перевезення маркетинг цінність |
|
Description |
Intermodal transport is a transportation technology which requires marketing support. The author discusses the role of marketing and cooperation to create value both for the client and the intermodal transport operator. Especially the role of cooperation is highlighted as it influences the integration of intermodal transport process links along the functioning process of intermodal transport chain. Інтермодальне перевезення є технологією перевезення, яка потребує маркетингової підтримки. Розглядається роль маркетингу та співпраці для створення цінності як для клієнта, так і для оператора інтермодальних перевезень. Особливо висвітлено вплив співробітництва на інтеграцію процесу інтермодальних перевезень та функціонування ланцюга інтермодальних перевезень.
|
|
Date |
2014-02-25T09:27:37Z
2014-02-25T09:27:37Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Antonowicz М. Role of marketing in intermodal transport / М. Antonowicz // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 3–9. – Bibliography: 13 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23618 |
|
Language |
en
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|