Запис Детальніше

Role of marketing in intermodal transport

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Role of marketing in intermodal transport
Роль маркетингу в інтермодальних перевезеннях
 
Creator Antonowicz, М.
 
Subject intermodal transport
marketing
value
інтермодальні перевезення
маркетинг
цінність
 
Description Intermodal transport is a transportation technology which requires marketing support. The author discusses the role of marketing and cooperation to create value both for the client and the intermodal transport operator. Especially the role of cooperation is highlighted as it influences the integration of intermodal transport process links along the functioning process of intermodal transport chain. Інтермодальне перевезення є технологією перевезення, яка потребує маркетингової підтримки. Розглядається роль маркетингу та співпраці для створення цінності як для клієнта, так і для оператора інтермодальних перевезень. Особливо висвітлено вплив співробітництва на інтеграцію процесу інтермодальних перевезень та функціонування ланцюга інтермодальних перевезень.
 
Date 2014-02-25T09:27:37Z
2014-02-25T09:27:37Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Antonowicz М. Role of marketing in intermodal transport / М. Antonowicz // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 3–9. – Bibliography: 13 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23618
 
Language en
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки