Запис Детальніше

Marketing communication strategies of polish Enterprises in eu markets (chosen aspects)

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Marketing communication strategies of polish Enterprises in eu markets (chosen aspects)
Маркетингові комунікаційні стратегії польських підприємств на ринках Європейського Союзу (вибрані аспекти)
 
Creator Bajdak, А.
Janeczek, U.
 
Subject marketing communications
іnternational marketing
маркетингові комунікації
міжнародний маркетинг
 
Description Development of business operations in international markets cannot happen without marketing communications as prerequisite for acquiring and maintaining successful business relationships. Polish enterprises focus on communication with institutional stakeholders. While relatively narrow in their tool choice, those processes take advantage of new media, adapt well to local conditions and stages in relationships with partners, and produce satisfactory level of effectiveness. Розвиток бізнес-операцій на міжнародних ринках не може відбуватися без маркетингових комунікацій як необхідної умови для встановлення і підтримки
успішних бізнес-відносин. Польські підприємства зосереджуються на комунікації з зацікавленими сторонами. За умов порівняно вузького вибору в їх інструментах, ці процеси мають переваги нових медіа, добре пристосованих до локальних умов і стадій у взаємовідносинах з партнерами та досягають задовільного рівня ефективності.
 
Date 2014-02-25T10:20:31Z
2014-02-25T10:20:31Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Bajdak А. Marketing communication strategies of polish Enterprises in eu markets (chosen aspects) / А. Bajdak, U. Janeczek // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 10–14. – Bibliography: 10 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23619
 
Language en
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки