Запис Детальніше

The supply chain and the added value formation on the basis of customer-centric approach

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The supply chain and the added value formation on the basis of customer-centric approach
Ланцюг поставок та формування доданої вартості на основі клієнтоорієнтованого підходу
 
Creator Girna, О.
Hlynsky, N.
 
Subject added value
supply chain
migration
efficiency
додана вартість
ланцюг поставок
міграція
ефективність
 
Description The conceptual approaches for an added value handling are considered in the article. The essence of the added value formation process inside a supply chain aimed at customers’ demand is presented. The essence of the added value migration process inside a supply chain is introduced. The expediency of permanent increase of a supply chain functioning efficiency in order to supply a higher added value to customer is substantiated. The practical aspect of the research implementation is presented. Розглянуто концептуальні підходи до трактування доданої вартості для клієнта. Розкрито сутність процесу формування доданої вартості у ланцюгу поставок в напрямку орієнтації на потреби клієнта. Висвітлено сутності процесу міграції доданої вартості у ланцюгу поставок. Обґрунтована доцільність перманентного підвищення ефективності функціонування ланцюга поставок з метою пропонування вищої доданої вартості для клієнта. Представлено практичний аспект реалізації цих досліджень.
 
Date 2014-02-25T15:32:31Z
2014-02-25T15:32:31Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Girna О. The supply chain and the added value formation on the basis of customer-centric approach / O. Girna, Н. Hlynsky // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 41–46. – Bibliography: 9 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23639
 
Language en
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки