Запис Детальніше

The importance of swiss grants for creation of the carpathian euroregion marketing

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The importance of swiss grants for creation of the carpathian euroregion marketing
Важливість шведських грантів для створення маркетингу карпатського єврорегіону
 
Creator Greta, М.
Otto, J.
 
Subject Euroregion
Structural Funds
euroregional marketing
Єврорегіон
структурні фонди
єврорегіональний маркетинг
 
Description The content of the paper is the functioning of the Euro-regional structure in the integration structure of the European Union. Euroregions can influence the course of the integration process by influence on cross-border and inter-regional cooperation, and in the country of origin on cooperation with various socio-economic entities. To fulfill their role they need to "break through" and promotion. And this paper discussed the use of aid funds for promotion. Аналізується функціонування Єврорегіональної структури у структурі інтеграції Європейського Союзу. Єврорегіони можуть впливати на хід інтеграційних процесів, впливаючи на транскордонне та міжрегіональне співробітництво, а також у країні походження на співпрацю з різними соціально-економічними суб'єктами. Для виконання цієї ролі вони повинні "прорватися" і просунути себе. Описано використання коштів з фондів допомоги для просування.
 
Date 2014-02-26T12:16:26Z
2014-02-26T12:16:26Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Greta М. Важливість шведських грантів для створення маркетингу карпатського єврорегіону / М. Greta, J. Otto // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 54–61. – Bibliography: 22 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23668
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки