Retromarketing – nostalgia for the past. The sources the success of retromarketing in the segment of older consumers
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Retromarketing – nostalgia for the past. The sources the success of retromarketing in the segment of older consumers
Ретромаркетинг – ностальгія за минулим. Джерела успіху ретромаркетингу у сегменті старших споживачів |
|
Creator |
Jerzyk, Е.
|
|
Subject |
retromarketing
older consumer reminiscences nostalgia ретромаркетинг старші споживачі спогади ностальгія |
|
Description |
The paper presents the role of reminiscences and nostalgia of older consumers’ behaviors and it indicates the importance of a critical period of consumers’ preferences stabilization to the effectiveness of retromarketing. Представлена роль спогадів і ностальгії у поведінці старших споживачів і визначена важливість критичного періоду стабілізації споживчих вподобань для ефективності ретромаркетингу.
|
|
Date |
2014-02-26T12:15:37Z
2014-02-26T12:15:37Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Jerzyk Е. Retromarketing – nostalgia for the past. The sources the success of retromarketing in the segment of older consumers / E. Jerzyk // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 62–66. – Bibliography: 18 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23666 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|