Запис Детальніше

Retromarketing – nostalgia for the past. The sources the success of retromarketing in the segment of older consumers

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Retromarketing – nostalgia for the past. The sources the success of retromarketing in the segment of older consumers
Ретромаркетинг – ностальгія за минулим. Джерела успіху ретромаркетингу у сегменті старших споживачів
 
Creator Jerzyk, Е.
 
Subject retromarketing
older consumer
reminiscences
nostalgia
ретромаркетинг
старші споживачі
спогади
ностальгія
 
Description The paper presents the role of reminiscences and nostalgia of older consumers’ behaviors and it indicates the importance of a critical period of consumers’ preferences stabilization to the effectiveness of retromarketing. Представлена роль спогадів і ностальгії у поведінці старших споживачів і визначена важливість критичного періоду стабілізації споживчих вподобань для ефективності ретромаркетингу.
 
Date 2014-02-26T12:15:37Z
2014-02-26T12:15:37Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Jerzyk Е. Retromarketing – nostalgia for the past. The sources the success of retromarketing in the segment of older consumers / E. Jerzyk // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 62–66. – Bibliography: 18 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23666
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки