Marketing strategies of chosen polish cement factories in the backrground of construction sector development
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Marketing strategies of chosen polish cement factories in the backrground of construction sector development
Маркетингові стратегії на вибраних польських цементних заводах на фоні розвитку будівельного сектору |
|
Creator |
Kowalik, J.
|
|
Subject |
construction sector
marketing strategies cement factories in Poland будівельний сектор маркетингові стратегії цементні заводи у Польщі |
|
Description |
The construction sector is a very important branch of economy, substantially influencing its development. In the recent years one can observe a high dynamism of this sector's development in Poland, determined mainly by infrastructure development connected with organizing Euro 2012, as well as construction projects realized by local governments and financed by the European Union. The article presents the analysis of the cement trade in Poland accompanied by the changes occurring in the construction sector. The paper also discusses marketing strategies realized for several years by chosen cement factories operating on Polish market. Будівельний сектор є важливою галуззю економіки, яка істотно впливає на її розвиток. В останні роки спостерігається висока динаміка розвитку цього сектору в Польщі, що переважно визначається розвитком інфраструктури, пов'язаним із організацією Євро-2012, а також будівельними проектами, що реалізуються органами місцевого самоврядування і фінансуються Європейським Союзом. Проаналізована торгівля цементом у Польщі, що супроводжується змінами, які відбуваються у будівельному секторі. Обговорюються маркетингові стратегії, реалізовані протягом кількох років на різних цементних заводах, що функціонують на польському ринку.
|
|
Date |
2014-02-27T09:47:03Z
2014-02-27T09:47:03Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Kowalik J. Marketing strategies of chosen polish cement factories in the backrground of construction sector development / J. Kowalik // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 79–86. – Bibliography: 13 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23697 |
|
Language |
en
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|