Запис Детальніше

Marketing strategies of chosen polish cement factories in the backrground of construction sector development

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Marketing strategies of chosen polish cement factories in the backrground of construction sector development
Маркетингові стратегії на вибраних польських цементних заводах на фоні розвитку будівельного сектору
 
Creator Kowalik, J.
 
Subject construction sector
marketing strategies
cement factories in Poland
будівельний сектор
маркетингові стратегії
цементні заводи у Польщі
 
Description The construction sector is a very important branch of economy, substantially influencing its development. In the recent years one can observe a high dynamism of this sector's development in Poland, determined mainly by infrastructure development connected with organizing Euro 2012, as well as construction projects realized by local governments and financed by the European Union. The article presents the analysis of the cement trade in Poland accompanied by the changes occurring in the construction sector. The paper also discusses marketing strategies realized for several years by chosen cement factories operating on Polish market. Будівельний сектор є важливою галуззю економіки, яка істотно впливає на її розвиток. В останні роки спостерігається висока динаміка розвитку цього сектору в Польщі, що переважно визначається розвитком інфраструктури, пов'язаним із організацією Євро-2012, а також будівельними проектами, що реалізуються органами місцевого самоврядування і фінансуються Європейським Союзом. Проаналізована торгівля цементом у Польщі, що супроводжується змінами, які відбуваються у будівельному секторі. Обговорюються маркетингові стратегії, реалізовані протягом кількох років на різних цементних заводах, що функціонують на польському ринку.
 
Date 2014-02-27T09:47:03Z
2014-02-27T09:47:03Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Kowalik J. Marketing strategies of chosen polish cement factories in the backrground of construction sector development / J. Kowalik // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 79–86. – Bibliography: 13 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23697
 
Language en
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки