Запис Детальніше

International marketing strategies

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title International marketing strategies
Міжнародні стратегії маркетингу
 
Creator Michalski, E.
 
Subject marketing strategies
international marketing
маркетингові стратегії
міжнародний маркетинг
 
Description The concept of a international marketing strategy and the impact of environment on strategies are under consideration. The process of involvement of enterprises in international marketing is put forward. The outcomes of the research would show how difficult is to create international marketing strategies. Подано правила вироблення міжнародних маркетингових стратегій. Розглянуто концепцію міжнародної маркетингової стратегії та вплив середовища на стратегії. Представлено процес залучення підприємств до міжнародного маркетингу. Результати дослідження демонструють, наскільки важко створити міжнародну маркетингову стратегію.
 
Date 2014-02-27T12:53:02Z
2014-02-27T12:53:02Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Michalski E. International marketing strategies / E. Michalski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 118–122. – Bibliography: 10 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23703
 
Language en
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки