The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germany
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germany
Роль соціальних мереж на ринку молодих споживачів (приклад Польщі та Німеччини) |
|
Creator |
de Pourbaix, P.
Chmielewski, К. |
|
Subject |
Internet
social media young consumers Інтернет соціальні мережі молоді споживачі |
|
Description |
This text aims to present the general characteristics of the Internet and social media in Poland and Germany, taking into account the group of young consumers. Background to this observation are the characteristic of young consumers, in particular their role in the market. The purpose of the authors is also to show the role played by the Internet and social media in the market of young consumers. Представлено загальну характеристику Інтернету та соціальних мереж у Польщі та Німеччині з урахуванням групи молодих споживачів. Вихідними даними для цього дослідження є особливості молодих споживачів, зокрема їх роль на ринку. Показана роль Інтернету та соціальних мереж на ринку молодих споживачів.
|
|
Date |
2014-02-28T10:56:54Z
2014-02-28T10:56:54Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
De Pourbaix P. The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germany / P. de Pourbaix, К. Chmielewski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 165–173. – Bibliography: 25 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23720 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|