Запис Детальніше

Концептуальні положення моніторингу якості вищої освіти

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні положення моніторингу якості вищої освіти
Концептуальные положения мониторинга качества высшего образования
Conceptual principles of the higher education quality monitoring
 
Creator Романенко, Юлія
 
Subject концепция
мониторинг
качество высшего образования
conception
monitoring
quality of higher education
 
Description Автор теоретически обосновывает разработанные концептуальные положения мониторинга качества высшего образования путем уточнения понятий (“качество высшего образования”, “мониторинг качества высшего образования”) и определяет методические основы системы
оценивания качества высшего образования, функции, направления, структуру организации, объекты, этапы, источники информации, результаты, инструменты мониторинга качества высшего образования. The author theoretically proves the developed conceptual principles of
the monitoring of the quality of higher education by making the concepts (“quality of higher education”, “monitoring of quality of higher education”) more exact. The article determines the methodological bases of the system of estimation of the quality of higher education; functions, directions, the structure of organization, objects, stages, the sources of information, results, instrument of monitoring of the quality of higher education.
 
Date 2014-03-05T13:08:42Z
2014-03-05T13:08:42Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Романенко Ю. Концептуальні положення моніторингу якості вищої освіти / Юлія Романенко // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 3. – С. 165–174. – Бібліографія: 11 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23843
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки