Запис Детальніше

Сучасні підходи вітчизняних і європейських дослідників до визначення поняття “соціальне партнерство” у професійній освіті

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні підходи вітчизняних і європейських дослідників до визначення поняття “соціальне партнерство” у професійній освіті
Современные подходы отечественных и европейских исследователей к определению понятия “социальное партнерство” в профессиональном образовании
Modern approaches of native and European researchers to the definition of the notion of “social partnership” in professional education
 
Creator Креденець, Надія
 
Subject социальное партнерство
социальный диалог
дуальность практического и теоретического обучения
непрерывное профессиональное образование
social partnership
social dialogue
the duality of practical and theoretical training
continuing professional education
 
Description Рассматриваются фундаментальные идеи социального партнерства в профессиональном образовании. Обосновываются основные задачи социального партнерства на региональном и общегосударственном уровнях и на уровне учреждений профессионального образования. The author considers fundamental ideas of social partnership in professional education. The author substantiates the main tasks of social partnership at the regional and national levels and at the level of professional education.
 
Date 2014-03-05T13:41:03Z
2014-03-05T13:41:03Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Креденець Н. Сучасні підходи вітчизняних і європейських дослідників до визначення поняття “соціальне партнерство” у професійній освіті / Надія Креденець // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 3. – С. 200–206. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23847
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки