Сучасні підходи вітчизняних і європейських дослідників до визначення поняття “соціальне партнерство” у професійній освіті
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні підходи вітчизняних і європейських дослідників до визначення поняття “соціальне партнерство” у професійній освіті
Современные подходы отечественных и европейских исследователей к определению понятия “социальное партнерство” в профессиональном образовании Modern approaches of native and European researchers to the definition of the notion of “social partnership” in professional education |
|
Creator |
Креденець, Надія
|
|
Subject |
социальное партнерство
социальный диалог дуальность практического и теоретического обучения непрерывное профессиональное образование social partnership social dialogue the duality of practical and theoretical training continuing professional education |
|
Description |
Рассматриваются фундаментальные идеи социального партнерства в профессиональном образовании. Обосновываются основные задачи социального партнерства на региональном и общегосударственном уровнях и на уровне учреждений профессионального образования. The author considers fundamental ideas of social partnership in professional education. The author substantiates the main tasks of social partnership at the regional and national levels and at the level of professional education.
|
|
Date |
2014-03-05T13:41:03Z
2014-03-05T13:41:03Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Креденець Н. Сучасні підходи вітчизняних і європейських дослідників до визначення поняття “соціальне партнерство” у професійній освіті / Надія Креденець // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 3. – С. 200–206. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23847 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|