Запис Детальніше

The role of marketing innovations in small and medium-sized enterprises

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The role of marketing innovations in small and medium-sized enterprises
Роль маркетингових інновацій у малих і середніх підприємствах
 
Creator Stanislavski, R.
 
Subject innovation
marketing innovation
small and medium-sized enterprises
the competitiveness of enterprises
інновації
маркетинг інновацій
малі та середні підприємства
конкурентоспроможність підприємств
 
Description Innovations play a major role in the development of enterprises. According to the generally accepted division innovations are divided into: product, process, organizational and marketing innovations. The most popular among small and medium-sized enterprises are product innovations. Marketing innovation are taken less frequently, due to their derivative nature with respect to other types of innovation. Інновації відіграють важливу роль у розвитку підприємства. Згідно з загальноприйнятим поділом виділяють такі інновації: продуктові, процесні, організаційні та маркетингові. Найпопулярніші серед малих і середніх підприємств є продуктові інновації. Маркетинг інновацій висвітлюється через їх похідний характер по відношенню до інших видів інновацій.
 
Date 2014-03-11T15:18:16Z
2014-03-11T15:18:16Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Stanislavski R. The role of marketing innovations in small and medium-sized enterprises / R. Stanislavski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 199–204. – Bibliography: 23 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23882
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки