The role of marketing innovations in small and medium-sized enterprises
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
The role of marketing innovations in small and medium-sized enterprises
Роль маркетингових інновацій у малих і середніх підприємствах |
|
Creator |
Stanislavski, R.
|
|
Subject |
innovation
marketing innovation small and medium-sized enterprises the competitiveness of enterprises інновації маркетинг інновацій малі та середні підприємства конкурентоспроможність підприємств |
|
Description |
Innovations play a major role in the development of enterprises. According to the generally accepted division innovations are divided into: product, process, organizational and marketing innovations. The most popular among small and medium-sized enterprises are product innovations. Marketing innovation are taken less frequently, due to their derivative nature with respect to other types of innovation. Інновації відіграють важливу роль у розвитку підприємства. Згідно з загальноприйнятим поділом виділяють такі інновації: продуктові, процесні, організаційні та маркетингові. Найпопулярніші серед малих і середніх підприємств є продуктові інновації. Маркетинг інновацій висвітлюється через їх похідний характер по відношенню до інших видів інновацій.
|
|
Date |
2014-03-11T15:18:16Z
2014-03-11T15:18:16Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Stanislavski R. The role of marketing innovations in small and medium-sized enterprises / R. Stanislavski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 199–204. – Bibliography: 23 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23882 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|