Запис Детальніше

Marketing in the primary production sector

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Marketing in the primary production sector
Маркетинг у секторі первинного виробництва
 
Creator Tomczak-Wozniak, E.
 
Subject marketing
agriculture
marketing tools
маркетинг
сільське господарство
маркетингові інструменти
 
Description The content of this paper is the analysis of the problems of use of marketing tools in Polish agriculture. Practical application of marketing in agriculture is increasingly important because of the competitiveness, innovation and globalization in the modern world, which determines the importance of the undertaken subject. Здійснено аналіз проблем використання маркетингових інструментів у польському сільському господарстві. Практичне застосування маркетингу у сільському господарстві стає все важливішою складовою діяльності у зв'язку з підвищенням конкуренції, інноваціями та глобалізацією у сучасному світі, що зумовило вибір теми роботи.
 
Date 2014-03-11T15:15:13Z
2014-03-11T15:15:13Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Tomczak-Wozniak E. Маркетинг у секторі первинного виробництва / E. Tomczak-Wozniak // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 212–217. – Bibliography: 19 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23876
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки