Private label on food market in Poland
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Private label on food market in Poland
Приватна торгова марка на продуктовому ринку у Польщі |
|
Creator |
Urbanska, J.
|
|
Subject |
private label
retail chains premium private label приватна торгова марка приватна преміум-торгова марка |
|
Description |
This paper indicates the increasing importance of private label retailers as a response of large retail chains to individual consumer needs. New private labels of premium segment are discussed and the strategic position of their premium brands is evaluated. Визначено зростаюче значення приватних торгових марок роздрібних продавців як відповідь великих торговельних мереж на індивідуальні потреби споживача. Проаналізовано сегмент нових приватних преміум-торгових марок та оцінено стратегічне становище їх преміум-брендів.
|
|
Date |
2014-03-11T15:15:44Z
2014-03-11T15:15:44Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Urbanska J. Private label on food market in Poland / J. Urbanska // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 217–225. – Bibliography: 19 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23877 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|