Запис Детальніше

Private label on food market in Poland

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Private label on food market in Poland
Приватна торгова марка на продуктовому ринку у Польщі
 
Creator Urbanska, J.
 
Subject private label
retail chains
premium private label
приватна торгова марка
приватна преміум-торгова марка
 
Description This paper indicates the increasing importance of private label retailers as a response of large retail chains to individual consumer needs. New private labels of premium segment are discussed and the strategic position of their premium brands is evaluated. Визначено зростаюче значення приватних торгових марок роздрібних продавців як відповідь великих торговельних мереж на індивідуальні потреби споживача. Проаналізовано сегмент нових приватних преміум-торгових марок та оцінено стратегічне становище їх преміум-брендів.
 
Date 2014-03-11T15:15:44Z
2014-03-11T15:15:44Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Urbanska J. Private label on food market in Poland / J. Urbanska // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 217–225. – Bibliography: 19 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23877
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки