Запис Детальніше

The use of the concept of archetypes in building an international brand of ladies' lingerie

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The use of the concept of archetypes in building an international brand of ladies' lingerie
Використання концепції архетипів у створенні міжнародного бренду жіночої нижньої білизни
 
Creator Furtak, R.
 
Subject international branding
brand archetypes
lingerie market
міжнародний брендинг
архетипи бренду
ринок білизни
 
Description The article presents the concept of archetypes in the context of building an international brand of ladies' lingerie. Archetypes are an element of brand strategy which is the basis for all the branding activities being conducted. The present paper discusses the 12 basic brand archetypes. Moreover, three subtypes of The Enchantress archetype are presented. Those subarchetypes can be successfully utilised by the manufacturers of ladies' lingerie (classic or erotic). Представлено концепцію архетипів у контексті побудови міжнародного бренду жіночої нижньої білизни. Архетипи є елементом стратегії бренду, яка є основою для будь-якої діяльності у сфері брендингу. Розглянуто 12 основних архетипів бренду та представлено три підтипи архетипу «Чарівниці». Ці субархетипи можуть бути успішно використані виробниками жіночої білизни (класичної або еротичної).
 
Date 2014-03-11T15:19:42Z
2014-03-11T15:19:42Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Furtak R. The use of the concept of archetypes in building an international brand of ladies' lingerie / R. Furtak // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 225–232. – Bibliography: 20 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23885
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки