Запис Детальніше

CSR as an element of based-value marketing. Implementation of corporate social responsibility by the DANONE GROUP in Poland

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title CSR as an element of based-value marketing. Implementation of corporate social responsibility by the DANONE GROUP in Poland
CSR як елемент орієнтованого на вартість маркетингу. Впровадження корпоративної соціальної відповідальності у DANONE GROUP у Польщі
 
Creator Howaniec, H. B.
 
Subject CSR
based-value marketing
орієнтований на вартість CSR
CSR
маркетинг
 
Description The system changes, including in Poland, have forced a change in approach to the market. Implementation of the marketing concept without providing real value for the customer, taking into account other interest groups or using traditional media is becoming – at least for certain groups of consumers – obsolete. This article presents the definition of the marketing concept, narrowing to its determination from the perspective of the tools and its goals, presents the concept of value-based marketing and its specificity by presenting as an example – delivering value through the implementation of the concept of corporate social responsibility. Системні зміни, які відбуваються зокрема й у Польщі, змусили змінити підхід до маркетингу. Впровадження маркетингової концепції без надання реальної вартості для споживача, беручи до уваги інтереси інших груп чи використовуючи традиційні засоби маркетингових комунікацій, для певних груп стає недоцільним. Визначено маркетингову концепцію, деталізуючи її з точки зору інструментарію та цілей, представлено концепцію орієнтованого на вартість маркетингу і його специфіку з використанням прикладу – надання вартості впровадженням концепції корпоративної соціальної відповідальності.
 
Date 2014-03-11T15:16:15Z
2014-03-11T15:16:15Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Howaniec H. B. CSR as an element of based-value marketing. Implementation of corporate social responsibility by the DANONE GROUP in Poland / H. B. Howaniec // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 232–239. – Bibliography: 24 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23878
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки