Determinants of development of the market for bio-products among young polish consumers
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Determinants of development of the market for bio-products among young polish consumers
Чинники розвитку ринку біопродуктів для молодих польських споживачів |
|
Creator |
Szajt, М.
|
|
Subject |
bio-products
ecological foods growth barrier біопродукти екологічні продукти харчування бар’єр зростання |
|
Description |
Presented studies identify ways and directions of changes in the organization of production and sales for bio-products market. Previous author's studies have indicated the high sensitivity of 20-25 age group to the specified assortment. The results should enable the identification of the main determinants of development of the market for bio-based products. Досліджено шляхи і напрями визначення змін в організації виробництва і збуту для ринку біопродуктів. Показано високу чутливість 20–25-вікової групи для визначеного асортименту продуктів. Результати повинні забезпечити можливість для виявлення основних чинників, що визначають розвиток ринку біопродуктів.
|
|
Date |
2014-03-11T15:18:38Z
2014-03-11T15:18:38Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Szajt М. Determinants of development of the market for bio-products among young polish consumers / М. Szajt // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 246–251. – Bibliography: 10 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23883 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|