Запис Детальніше

Determinants of development of the market for bio-products among young polish consumers

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Determinants of development of the market for bio-products among young polish consumers
Чинники розвитку ринку біопродуктів для молодих польських споживачів
 
Creator Szajt, М.
 
Subject bio-products
ecological foods
growth barrier
біопродукти
екологічні продукти харчування
бар’єр зростання
 
Description Presented studies identify ways and directions of changes in the organization of production and sales for bio-products market. Previous author's studies have indicated the high sensitivity of 20-25 age group to the specified assortment. The results should enable the identification of the main determinants of development of the market for bio-based products. Досліджено шляхи і напрями визначення змін в організації виробництва і збуту для ринку біопродуктів. Показано високу чутливість 20–25-вікової групи для визначеного асортименту продуктів. Результати повинні забезпечити можливість для виявлення основних чинників, що визначають розвиток ринку біопродуктів.
 
Date 2014-03-11T15:18:38Z
2014-03-11T15:18:38Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Szajt М. Determinants of development of the market for bio-products among young polish consumers / М. Szajt // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 246–251. – Bibliography: 10 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23883
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки