Запис Детальніше

Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій як засобу розвитку інтелектуальних умінь учнів початкової школи

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій як засобу розвитку інтелектуальних умінь учнів початкової школи
Особенности применения информационно-коммуникационных технологий как средства развития интеллектуальных умений учащихся начальной школы
Peculiarities of using information and communication technologies as means of development of intellectual skills of primary school pupils
 
Creator Міненко, Наталія
 
Subject информационно-коммуникационные технологии
интеллектуальные умения
начальная школа
the information and communication technologies
intellectual skills
primary school
 
Description В статье на основе научных исследований обозначена перспектива использования компьютерных учебных систем в начальной школе, определены принципы использования информационно-коммуникационных технологий с учётом психолого-педагогических особенностей учеников начальной школы, очерчена их эффективность в процессе развития интеллектуальных умений младших школьников в процессе изучения предметов гуманитарного цикла. The article outlines the perspective of using the computerized educational systems in a primary school on the basis of scientific researches. The author determines the principles of using the information and communication technologies taking into account the psychological and pedagogical
peculiarities of primary school pupils, and outlines their efficiency in the process of the development of intellectual skills of junior pupils in the process of humanitarian cycle subjects studying.
 
Date 2014-03-11T10:48:28Z
2014-03-11T10:48:28Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Міненко Н. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій як засобу розвитку інтелектуальних умінь учнів початкової школи / Наталія Міненко // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 4. – С. 141–146. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23874
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки