Запис Детальніше

Evaluation of customer service in the supply chain of food products

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Evaluation of customer service in the supply chain of food products
Оцінювання рівня обслуговування клієнтів у ланцюгу поставок продукції харчової промисловості
 
Creator Yakymyshyn, L. Y.
Chtej, N. І.
 
Subject customer satisfaction
supply chain pasta
competitiveness
customer surveys
ABC analysis of the survey results
задоволення клієнтів
ланцюг поставок макаронних виробів
конкурентоспроможність
опитування клієнтів
АВС-аналіз результатів опитування
 
Description The paper presents the issues related to the evolution of customer satisfaction in a supply chain pasta. On the example of supply chain pasta explored the issue of improving customer service. Conducted customer surveys allowed us to analyze the problem of customer satisfaction. Наведено рішення, пов'язані з еволюцією задоволення клієнтів у ланцюзі поставок макаронних виробів. На прикладі ланцюга поставок макаронних виробів досліджено питання щодо підвищення рівня обслуговування клієнтів. Проведене опитування клієнтів дало змогу провести аналіз проблеми задоволення клієнта.
 
Date 2014-03-11T15:17:46Z
2014-03-11T15:17:46Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Yakymyshyn Л. Я. Evaluation of customer service in the supply chain of food products / L. Y. Yakymyshyn, N. І. Chtej // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 258–262. – Bibliography: 10 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23881
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки