Запис Детальніше

International research of european market of young e-consumers (methodological dilemmas)

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title International research of european market of young e-consumers (methodological dilemmas)
Міжнародне дослідження європейського ринку молодих інтернет-споживачів (методологічні дилеми)
 
Creator Jaciow, М.
 
Subject international research
young e-consumer
міжнародне дослідження
молодий електронний споживач
 
Description Internationalization imposes on enterprises the necessity to recognize target markets in a European space. One of such markets may be constituted by young consumers. This group is quite homogeneous as for social-demographic features, but different as for cultural aspect. Recognizing this segment requires designing marketing research of international scope. The objective of this article is to present methodological problems related to designing and conducting international research. This article has a methodological character and presents research experience of the author gained during European research of e-consumer in 6 European countries for the needs of NCN (National Science Centre) project titled ‘E-consumer in Europe – a comparative analysis of behaviors. Інтернаціоналізація накладає на підприємства необхідність визнання цільових ринків у європейському просторі. Одним із таких ринків може бути сформований ринок молодих споживачів. Ця група доволі однорідна за соціально-демографічними характеристиками, але відрізняється за культурним аспектом. Виділення цього сегменту вимагає проектування маркетингового дослідження міжнародного масштабу. Представлено методологічні проблеми, пов'язані з підготовкою та проведенням міжнародних досліджень, а також дослідження досвіду автора, накопиченого в ході дослідження європейського електронного споживача у шести європейських країнах для потреб НКР (Національного наукового центру) у межах проекту під назвою «Електронний споживач в Європі – порівняльний аналіз поведінки».
 
Date 2014-03-11T15:19:03Z
2014-03-11T15:19:03Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Jaciow М. International research of european market of young e-consumers (methodological dilemmas) / М. Jaciow // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 263–268. – Bibliography: 20 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23884
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки