Запис Детальніше

Структурно-функціональна семантика категорії “взаємодія” в педагогічній психології

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Структурно-функціональна семантика категорії “взаємодія” в педагогічній психології
Структурно-функциональная семантика категории “взаимодействие” в педагогической психологии
Structural and functional semantics of the category of interaction in pedagogical psychology
 
Creator Ковальчук, Зоряна
 
Subject семантика
взаимодействие
педагогическая психология
межличностный
учитель
ученик
semantics
interaction
pedagogical psychology
interpersonal
teacher
pupil
 
Description Предлагаемая статья является философским, этимологическим, семантическим и лингвостилистическим анализом понятия “педагогическое взаимодействие”, что позволит углубить уровень понимания сущности его дефиниции для дальнейшего научного исследования. The article is a philosophical, etymological, semantic, lingual and stylistic analysis of the notion of “pedagogical interaction” that gives the possibility to raise understanding of its definition essence for further scientific researches.
 
Date 2014-04-04T07:35:50Z
2014-04-04T07:35:50Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Ковальчук З. Структурно-функціональна семантика категорії “взаємодія” в педагогічній психології / Зоряна Ковальчук // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2013. – № 2. – С. 137–143. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24218
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки