Запис Детальніше

The relation between location of schools and effects in teaching in the model of Aitkin-Longford

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The relation between location of schools and effects in teaching in the model of Aitkin-Longford
 
Creator Ejsmont, Wiktor
Łyko, Janusz
 
Subject education
educational added value
education system
migration
panel data
the effectiveness of teaching
 
Description The modern socio-economic situation and, in particular,
migrations highlight the issue of training quality depending on the
location of the school. It happens that students who change their
place of stay change the environment in which they learn. These
changes may affect the results of training measured by national
tests. The content of the article is an analysis of these effects in
connection with the location of the school.
 
Date 2014-04-10T15:18:28Z
2014-04-10T15:18:28Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Ejsmont W. The relation between location of schools and effects in teaching in the model of Aitkin-Longford / Wiktor Ejsmont, Janusz Łyko // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 210–213. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки). – Bibliography: 9 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24303
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки