Запис Детальніше

Еволюція та сучасні тенденції маркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еволюція та сучасні тенденції маркетингу
Evolution and modern tendencies of marketing
 
Creator Горбаль, Н. І.
Гошовська, О. В.
Романишин, С. Б.
 
Subject маркетинг
концепція маркетингу
еволюція маркетингу
marketing
marketing concept
marketing evolution
 
Description Проаналізовано еволюцію маркетингу, сучасні його тенденції. Серед тенденцій 2012 року виділено: пріоритетність цифрових каналів, децентралізацію соціальних медіа, індивідуалізацію, мобільність, інновативність, пріоритетність споживачів. Наведено результати досліджень практики
використання маркетингу в Україні порівняно з країнами з розвиненою ринковою економікою. The role, evolution and modern tendencies of marketing are described. Among the main
tendencies of 2012 there were shown: priority of the digital channels, decentralization of the social
media, individualization, mobility, innovativeness, customers’ priority. The results of Ukrainian firms
marketing practice analysis comparing to those of developed countries are presented.
 
Date 2015-01-14T15:41:31Z
2015-01-14T15:41:31Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Горбаль Н. І. Еволюція та сучасні тенденції маркетингу / Н. І. Горбаль, О. В. Гошовська, С. Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 18–24. – Бібліографія: 11 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25894
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки