Еволюція та сучасні тенденції маркетингу
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Еволюція та сучасні тенденції маркетингу
Evolution and modern tendencies of marketing |
|
Creator |
Горбаль, Н. І.
Гошовська, О. В. Романишин, С. Б. |
|
Subject |
маркетинг
концепція маркетингу еволюція маркетингу marketing marketing concept marketing evolution |
|
Description |
Проаналізовано еволюцію маркетингу, сучасні його тенденції. Серед тенденцій 2012 року виділено: пріоритетність цифрових каналів, децентралізацію соціальних медіа, індивідуалізацію, мобільність, інновативність, пріоритетність споживачів. Наведено результати досліджень практики використання маркетингу в Україні порівняно з країнами з розвиненою ринковою економікою. The role, evolution and modern tendencies of marketing are described. Among the main tendencies of 2012 there were shown: priority of the digital channels, decentralization of the social media, individualization, mobility, innovativeness, customers’ priority. The results of Ukrainian firms marketing practice analysis comparing to those of developed countries are presented. |
|
Date |
2015-01-14T15:41:31Z
2015-01-14T15:41:31Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Горбаль Н. І. Еволюція та сучасні тенденції маркетингу / Н. І. Горбаль, О. В. Гошовська, С. Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 18–24. – Бібліографія: 11 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25894 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|