Запис Детальніше

Інтеграція внутрішнього маркетингу в організаційну культуру організацій сфери послуг

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтеграція внутрішнього маркетингу в організаційну культуру організацій сфери послуг
Integration of internal marketing into organizational culture of service firm
 
Creator Захарчишин, Г. М.
Космина, Ю. М.
 
Subject внутрішній маркетинг
організаційна культура
організаційна поведінка
клієнт-орієнтований підхід
культура
internal marketing
organizational culture
organizational behaviour
client-oriented approach
culture
 
Description Відображено інтеграцію внутрішнього маркетингу в організаційну культуру через поведінкові механізми.
Проаналізовано суть внутрішнього маркетингу та організаційної культури, шляхи та етапи їхньої інтеграції. Розглянуто форми впровадження філософії внутрішнього маркетингу в
організаційну культуру організації. Визначено основні переваги запровадження ідей та принципів внутрішнього маркетингу для діяльності організації. Integration of internal marketing into organizational culture through behavioural mechanisms is
displayed.
The essence of internal marketing, organizational culture and the ways and stages of their
integration is analyzed. Integration of internal marketing philosophy into the organizational culture,
their forms and stages are considered. The main benefits of implementation the internal marketing
ideas and principles into the organizations activity is defined.
 
Date 2015-01-14T15:35:26Z
2015-01-14T15:35:26Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Захарчин Г. М. Інтеграція внутрішнього маркетингу в організаційну культуру організацій сфери послуг / Г. М. Захарчишин, Ю. М. Космина // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 38–42. – Бібліографія: 13 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25873
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки