Запис Детальніше

Онтологія поняття “бізнес-модель” підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Онтологія поняття “бізнес-модель” підприємства
Ontology of definition of enterprise’s “business model”
 
Creator Чухрай, А. І.
 
Subject бізнес-модель
динаміка ринкового середовища
стійкі конкурентні переваги
цінність для споживачів
ринкова вартість підприємства
business model
the dynamics of the market environment
sustainable competitive advantages
value for consumers
the market value of the enterprise
 
Description Розглянуто питання онтології поняття “бізнес-модель” підприємства. Систематизовано
наукові підходи зарубіжних і вітчизняних авторів до трактування поняття бізнес-моделі
підприємства. Окреслено характер і основні компоненти “бізнес-моделі” та виявлено взаємозв’язок між бізнес-моделлю, стратегічним набором і ключовими компетенціями підприємства. The article is deals with the ontology of business model of enterprise. The author had systemized
scientific approaches of foreign and domestic authors to the definition of business model of enterprise.
He had identified the nature and main components of “business model” and had revealed the
relationship between the business mode, strategic set and core competencies of the enterprise.
 
Date 2015-01-14T15:05:40Z
2015-01-14T15:05:40Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Чухрай А. І. Онтологія поняття “бізнес-модель” підприємства / А. І. Чухрай // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 94–103. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25824
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки