Запис Детальніше

Планування маркетингу: від визначення цілей до бюджетування

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Планування маркетингу: від визначення цілей до бюджетування
Planning of marketing: from determination of aims to budgeting
 
Creator Герасимчук, В. Г.
 
Subject бюджетування
затрати
маркетинг
методи
планування
принципи
стратегія
управління
budgeting
expenses
management
methods
planning
principles
strategy
 
Description Наголошується на необхідності раціонального поєднання ринкових інструментів з
використанням методів планування у веденні бізнесу. Розкрито сутність і місце плану
маркетингу в системі управління об’єктом господарювання. Увага зосереджена на розбіжностях
в трактуванні економічних категорій “планування маркетингу”, “стратегічне маркетингове
планування”, “управління маркетингом”. Охарактеризовано принципи, на яких базується
процес маркетингового планування. Досліджено методи планування маркетингової діяльності
на підприємстві. Розглянуто процес бюджетування маркетингу. It is marked on the necessity of rational combination of market instruments with the use of
methods of planning in doing business. Essence and place of marketing plan are exposed in control
system by the object of ménage. Attention on divergences in interpretation of economic categories of
“planning of marketing”, “strategic marketing planning”, “management marketing” is accented.
Principles on that the process of the marketing planning is based are described. The methods of
planning of marketing activity are investigational on an enterprise. The process of budgeting of
marketing is considered.
 
Date 2015-01-14T15:02:19Z
2015-01-14T15:02:19Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Герасимчук В. Г. Планування маркетингу: від визначення цілей до бюджетування / В. Г. Герасимчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 104–111. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25820
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки