| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Інформаційна складова рекламної кампанії
|
| |
| Creator |
Дропа, Мар’яна
Думанський, Нестор
|
| |
| Subject |
інформаційна складова
сфера застосування
реклама
рекламна кампанія
просування
|
| |
| Description |
The product of efficient and high-quality advertising can be considered already half sold. It is unbreakable, confirmed the practice of truth.
|
| |
| Date |
2014-11-05T13:57:58Z
2014-11-05T13:57:58Z
2014
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Дропа М. Інформаційна складова рекламної кампанії / Мар’яна Дропа, Нестор Думанський // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 206–207. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24920
|
| |
| Language |
ua
|
| |
| Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
| |