Запис Детальніше

Інформаційна складова рекламної кампанії

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційна складова рекламної кампанії
 
Creator Дропа, Мар’яна
Думанський, Нестор
 
Subject інформаційна складова
сфера застосування
реклама
рекламна кампанія
просування
 
Description The product of efficient and high-quality advertising can be considered already half sold. It is unbreakable, confirmed the practice of truth.
 
Date 2014-11-05T13:57:58Z
2014-11-05T13:57:58Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Дропа М. Інформаційна складова рекламної кампанії / Мар’яна Дропа, Нестор Думанський // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 206–207. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24920
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки