Запис Детальніше

Підходи до залучення та інформування клієнтів турфірми у соціальних мережах

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підходи до залучення та інформування клієнтів турфірми у соціальних мережах
 
Creator Бекеш, Юлія
Федушко, Соломія
 
Subject соціальні мережі
туристична фірма
тематична група
клієнтська база
комунікація
статистика
 
Description This article analyzes the methods of forming a travel company customer base with the help of social networks. These methods are made to involve users of the social network "VKontakte" for positioning of the service of the travel company "New Europe" on the Internet. The methods of applying the maintenance activities and interests of users are also used.
 
Date 2014-11-05T14:55:07Z
2014-11-05T14:55:07Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Бекеш Ю. Підходи до залучення та інформування клієнтів турфірми у соціальних мережах / Юлія Бекеш, Соломія Федушко // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 216–217. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24925
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки