Підходи до залучення та інформування клієнтів турфірми у соціальних мережах
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підходи до залучення та інформування клієнтів турфірми у соціальних мережах
|
|
Creator |
Бекеш, Юлія
Федушко, Соломія |
|
Subject |
соціальні мережі
туристична фірма тематична група клієнтська база комунікація статистика |
|
Description |
This article analyzes the methods of forming a travel company customer base with the help of social networks. These methods are made to involve users of the social network "VKontakte" for positioning of the service of the travel company "New Europe" on the Internet. The methods of applying the maintenance activities and interests of users are also used.
|
|
Date |
2014-11-05T14:55:07Z
2014-11-05T14:55:07Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бекеш Ю. Підходи до залучення та інформування клієнтів турфірми у соціальних мережах / Юлія Бекеш, Соломія Федушко // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 216–217. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24925 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|