| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Переваги використання соціальних мереж для популяризації торгової марки чи продукту
|
| |
| Creator |
Зубарь, Юлія
Тимовчак-Максимець, Оксана
|
| |
| Subject |
соціальні мережі
популяризація
просування
торгова марка
|
| |
| Description |
In the paper possibilities of promoting a trademark or product on the Internet by means of social networks are considered and advantages of this means of popularization are pointed out.
|
| |
| Date |
2014-11-05T14:59:35Z
2014-11-05T14:59:35Z
2014
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Зубарь Ю. Переваги використання соціальних мереж для популяризації торгової марки чи продукту / Юлія Зубарь, Оксана Тимовчак-Максимець // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 218–219. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24926
|
| |
| Language |
ua
|
| |
| Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
| |