|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Переваги використання соціальних мереж для популяризації торгової марки чи продукту
|
|
Creator |
Зубарь, Юлія
Тимовчак-Максимець, Оксана
|
|
Subject |
соціальні мережі
популяризація
просування
торгова марка
|
|
Description |
In the paper possibilities of promoting a trademark or product on the Internet by means of social networks are considered and advantages of this means of popularization are pointed out.
|
|
Date |
2014-11-05T14:59:35Z
2014-11-05T14:59:35Z
2014
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зубарь Ю. Переваги використання соціальних мереж для популяризації торгової марки чи продукту / Юлія Зубарь, Оксана Тимовчак-Максимець // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 218–219. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24926
|
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|