Запис Детальніше

Переваги використання соціальних мереж для популяризації торгової марки чи продукту

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Переваги використання соціальних мереж для популяризації торгової марки чи продукту
 
Creator Зубарь, Юлія
Тимовчак-Максимець, Оксана
 
Subject соціальні мережі
популяризація
просування
торгова марка
 
Description In the paper possibilities of promoting a trademark or product on the Internet by means of social networks are considered and advantages of this means of popularization are pointed out.
 
Date 2014-11-05T14:59:35Z
2014-11-05T14:59:35Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Зубарь Ю. Переваги використання соціальних мереж для популяризації торгової марки чи продукту / Юлія Зубарь, Оксана Тимовчак-Максимець // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 218–219. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24926
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки