Запис Детальніше

Організація роботи рекламного агентства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація роботи рекламного агентства
 
Creator Оліярник, Христина
Кравець, Руслан
 
Subject реклама
BTL
рекламне агентство
промоутер
промо-акція
рекламні послуги
 
Description The process of creating advertising activity is the production of advertising agency, that its main function. As a result of this process we get the product of agency – advertising that addresses the needs of the customer.
 
Date 2014-11-05T15:10:01Z
2014-11-05T15:10:01Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Оліярник Х. Організація роботи рекламного агентства / Христина Оліярник, Руслан Кравець // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 222–223. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24928
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки