Організація роботи рекламного агентства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація роботи рекламного агентства
|
|
Creator |
Оліярник, Христина
Кравець, Руслан |
|
Subject |
реклама
BTL рекламне агентство промоутер промо-акція рекламні послуги |
|
Description |
The process of creating advertising activity is the production of advertising agency, that its main function. As a result of this process we get the product of agency – advertising that addresses the needs of the customer.
|
|
Date |
2014-11-05T15:10:01Z
2014-11-05T15:10:01Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Оліярник Х. Організація роботи рекламного агентства / Христина Оліярник, Руслан Кравець // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 222–223. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24928 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|