Запис Детальніше

Recycling – principal tendency of environmental marketing development in Ukraine

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Recycling – principal tendency of environmental marketing development in Ukraine
Рециклінг – визначальний напрям розвитку екологічного маркетингу в Україні
 
Creator Kosar, N. S.
Kuzjo, N. E.
Sokil, Ju. R.
 
Subject recycling
waste disposal
environmental marketing
рециклінг
утилізація відходів
екологічний маркетинг
 
Description The essence of recycling process and characteristics of its participants are exposed in this article. Examples of advanced technologies designed to optimize the process of collecting and recycling, as well as operating Ukrainian recycling enterprises are shown. The European experience of recycling processes is covered and the example of the concept of environmental marketing adaptation of Ukrainian enterprises to ensure an effective system of waste alteration is suggested. Розкрито сутність процесу рециклінгу, подано характеристику його учасників. Наведено приклади прогресивних технологій, призначених для оптимізації процесів збору і переробки сміття, а також підприємств з утилізації відходів, що діють в Україні. Розкрито європейський досвід організації процесів переробки відходів та запропоновано приклад адаптації концепції екологічного маркетингу підприємствами України для забезпечення ефективної системи утилізації відходів.
 
Date 2014-11-13T10:30:12Z
2014-11-13T10:30:12Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Kosar, N. S. Recycling – principal tendency of environmental marketing development in Ukraine / N. S. Kosar, N. E. Kuzjo, Ju. R. Sokil // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 789 : Логістика. – С. 47–54. – Bibliography: 17 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25122
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки