The multi attributive model of cumulative territorial product of balneological resorts
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
The multi attributive model of cumulative territorial product of balneological resorts
Мультиатрибутивна модель сукупного територіального продукту бальнеологічних курортів |
|
Creator |
Mamchyn, M.
Dobush, Y. |
|
Subject |
multi attributive model
cumulative territorial product balneological resort мультиатрибутивна модель сукупний територіальний продукт бальнеологічний курорт |
|
Description |
A variety of recreational and tourism services leads the formation of multi attributive set of it’s characteristics for the purpose of targeting each group of potential customers. In conditions of tourist and recreational services market saturation in certain areas when assessing the competitiveness of tourist and recreational services it is advisable to build a model of cumulative regional multi attributive product, which allows identifying areas of differentiation of services. Its construction is based on the valued characteristics of recreants and tourists using certain attributes which are characteristics of the product, i.e. product benefit, utility in the mind of the relevant category of consumers. This attribute provides the service and satisfaction and is used as the criteria for selecting for particular tourist or recreational product. General estimation of tourists and recreational services is based on the combination of ratings for each attribute. Різноманітність рекреаційних і туристичних послуг зумовлює формування мультиатрибутивного набору їх характеристик з метою орієнтування на кожну групу потенційних клієнтів. В умовах насиченості ринку туристично-рекреаційних послуг певних територій для оцінювання конкурентоспроможності туристичних та рекреаційних послуг доцільно здійснювати побудову мультиатрибутивної моделі сукупного територіального продукту, яка дає змогу виявити напрями диференціації пропонованих послуг. Її побудова здійснюється на основі ціннісних характеристик туристів і рекреантів за визначеними атрибутами – властивостями продукту, які є вигодою, корисністю у свідомості відповідної категорії споживачів. Саме атрибут створює послугу і задоволення та використовується як критерії вибору конкретного туристичного чи рекреаційного продукту. Загальна оцінка туристично- рекреаційних послуг основано на комбінації оцінок кожного атрибуту. |
|
Date |
2014-11-13T13:02:46Z
2014-11-13T13:02:46Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Mamchyn M. The multi attributive model of cumulative territorial product of balneological resorts / М. Mamchyn, Y. Dobush // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 789 : Логістика. – С. 76–83. – Bibliography: 6 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25144 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|