Запис Детальніше

Actual problems of economics and capitalization value-oriented management: new challenges of marketing

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Actual problems of economics and capitalization value-oriented management: new challenges of marketing
Актуальні проблеми капіталізації економіки і вартісно-орієнтованого менеджменту: нові виклики маркетингу
 
Creator Mnykh, O. B.
 
Subject capitalization
marketing
market value of the enterprise
institutional environment
the potential of the company
market power
intellectual asset
management
капіталізація
маркетинг
ринкова вартість підприємства
інституційне середовище
потенціал підприємства
ринкова влада
інтелектуальні ресурси
менеджмент
 
Description The article given quantitative and qualitative characteristics of the processes of capitalization of economy of Ukraine in the deepening systemic crisis and globalization of the investment market. It is proved about strengthening the necessity of greater influence of marketing on the process of forming costs and finding new sources of value creation in emerging European markets. Attention is focused on ensuring long-term competitive advantages through innovative marketing solutions for commodity and stock markets. Подано кількісну і якісну характеристику розвитку процесів капіталізації економіки України в умовах поглиблення системної кризи і глобалізації інвестиційного ринку. Доведено необхідність посилення впливу маркетингу на процеси формування вартості і пошук нових джерел створення вартості на нових європейських ринках. Зосереджено увагу на забезпеченні тривалих конкурентних переваг на основі інноваційних маркетингових рішень на товарних і фондових ринках.
 
Date 2014-11-13T10:45:49Z
2014-11-13T10:45:49Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Mnykh O. B. Actual problems of economics and capitalization value-oriented management: new challenges of marketing / О. Б. Mnykh // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 789 : Логістика. – С. 100–107. – Bibliography: 27 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25129
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки