Запис Детальніше

Smart shopping as consumer orientation and its selected correlates – empirical investigation

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Smart shopping as consumer orientation and its selected correlates – empirical investigation
Розумний шопінг як орієнтація споживачів та його вибіркова кореляція – емпіричне дослідження
 
Creator Mącik, R.
Nalewajek, М.
 
Subject smart shopping
promotions
consumer decision-making styles
young consumers
розумний шопінг
маркетингові комунікації
стилі прийняття рішень споживачів
молоді споживачі
 
Description Paper presents analysis of selected correlates of smart shopping attitude among young consumers. Smart shopping has been characterized with identification of its sub-dimensions on the base of own survey data. Explanatory variables used to explain intensity of smart shopping attitude and behavior were gender, own income and set of consumer decision-making styles with second-order shopping orientations derived from them. Наведено аналіз вибраних особливостей настанови на розумний шопінг серед молодих споживачів. Розумний шопінг охарактеризований з ідентифікацією його
часткових вимірів на основі даних власного дослідження. Для відображення інтенсивності настанови на розумний шопінг і поведінку враховувалися такі змінні, як власний дохід і набір стилів прийняття рішень споживачів та похідні від цього орієнтації під час здійснення покупок.
 
Date 2014-11-13T10:46:29Z
2014-11-13T10:46:29Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Mącik R. Smart shopping as consumer orientation and its selected correlates – empirical investigation / R. Mącik, M. Nalewajek // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 789 : Логістика. – С. 108–116. – Bibliography: 13 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25130
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки