Smart shopping as consumer orientation and its selected correlates – empirical investigation
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Smart shopping as consumer orientation and its selected correlates – empirical investigation
Розумний шопінг як орієнтація споживачів та його вибіркова кореляція – емпіричне дослідження |
|
Creator |
Mącik, R.
Nalewajek, М. |
|
Subject |
smart shopping
promotions consumer decision-making styles young consumers розумний шопінг маркетингові комунікації стилі прийняття рішень споживачів молоді споживачі |
|
Description |
Paper presents analysis of selected correlates of smart shopping attitude among young consumers. Smart shopping has been characterized with identification of its sub-dimensions on the base of own survey data. Explanatory variables used to explain intensity of smart shopping attitude and behavior were gender, own income and set of consumer decision-making styles with second-order shopping orientations derived from them. Наведено аналіз вибраних особливостей настанови на розумний шопінг серед молодих споживачів. Розумний шопінг охарактеризований з ідентифікацією його часткових вимірів на основі даних власного дослідження. Для відображення інтенсивності настанови на розумний шопінг і поведінку враховувалися такі змінні, як власний дохід і набір стилів прийняття рішень споживачів та похідні від цього орієнтації під час здійснення покупок. |
|
Date |
2014-11-13T10:46:29Z
2014-11-13T10:46:29Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Mącik R. Smart shopping as consumer orientation and its selected correlates – empirical investigation / R. Mącik, M. Nalewajek // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 789 : Логістика. – С. 108–116. – Bibliography: 13 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25130 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|