Запис Детальніше

Механізм оцінювання ефективності рекламного повідомлення нової марки

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Механізм оцінювання ефективності рекламного повідомлення нової марки
The mechanism of evaluating the effectiveness of advertising message a newbrand
 
Creator Гараніна, І. І.
 
Subject реклама
рекламне повідомлення
ефективність рекламної кампанії
нова торгова марка
фірмовий стиль
advertising
the advertisingmessage
advertising effectiveness
new brand
corporate identity
 
Description Проаналізовано всі етапи планування рекламної діяльності підприємства та описано особливості оцінювання ефективності рекламної кампанії на кожному з них. Зокрема, детально розглянуто етап розроблення концепції рекламного повідомлення. Детально описано процес розроблення фірмового стилю нової марки. Показано механізм оцінювання ефективності рекламного повідомлення нової марки на споживчому ринку. The article all stages of planning advertising company are analyzed and the features of evaluating the effectiveness of advertising on each of them (development of the general concept of the campaign, the development of the concept of advertising messages, media development strategy for the campaign, determine the effectiveness of advertising campaigns) are described. In particular, detail the stage of development of the concept of advertising messages are considered. Also the development of media strategy and its features is describes. Described in detail the process of developing a new corporate identity brand, namely: brand positioning, corporate image development, create a logo, a slogan, using corporate colors, fonts. The paper shows a mechanism for evaluating the effectiveness of advertising messages a new brand in the consumer market. Shown which methods of testing communication
effectiveness and when should be used. Specifically, in the article the goals of each of the testing phases,
namely, during the development of the concept of a new brand advertising strategy, developing the
concept of advertising message, preliminary testing of advertising message, post-test of the advertising
campaign are defined.
 
Date 2014-12-01T13:32:45Z
2014-12-01T13:32:45Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Гараніна І. І. Механізм оцінювання ефективності рекламного повідомлення нової марки / І. І. Гараніна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 139–143. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25458
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки