Запис Детальніше

Особливості рекламування міжнародних марок на вітчизняному ринку

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості рекламування міжнародних марок на вітчизняному ринку
Particularities of the international brands advertizing on the domestic market
 
Creator Діброва, Т. Г.
Боровенська, М. В.
 
Subject глобальна марка
міжнародний маркетинг
міжнародна реклама
стратегія стандартизації
стратегія адаптації
модифікація рекламної стратегії
global brand
international marketing
international advertising
standardization strategy
strategy adaptation
modification of advertising strategy
 
Description Міжнародна реклама як одна зі складових маркетингової політики транснаціональних корпорацій є важливим інструментом просування глобальних марок на зовнішні ринки. Вона безпосередньо впливає на формування структури та динаміки попиту на світових товарних ринках. У статті виявлено особливості рекламування міжнародних марок на українському ринку. Аналіз стратегій міжнародної реклами дозволяє запропонувати рекомендації щодо використання їх для просування глобальних марок на вітчизняному ринку. International advertising as an element of marketing policies of transnational corporations is an important tool for promoting global brands on foreign markets. It has a direct impact on the structure and dynamics of the demand on global commodity markets. This article is devoted to finding out the
peculiarities of international brands advertising on Ukrainian market. Analysis of international advertising strategies allows suggesting some recommendations concerning the promotion of international brands on the domestic market.
 
Date 2014-12-01T13:58:12Z
2014-12-01T13:58:12Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Діброва Т. Г. Особливості рекламування міжнародних марок на вітчизняному ринку / Т. Г. Діброва, М. В. Боровенська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 149–153. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25460
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки