Запис Детальніше

Гармонійна взаємодія системи збалансованих показників ефективності та маркетингової стратегії компанії

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Гармонійна взаємодія системи збалансованих показників ефективності та маркетингової стратегії компанії
Harmonic interrelations of the balanced scorecard and markеting strategy of the company
 
Creator Косар, Н. С.
Дікун, О. А.
Білик, І. І.
 
Subject BSC
маркетингова стратегія
процесний менеджмент
BSC
marketing strategy
process management
 
Description Висвітлено практичний аспект вирішення проблеми розроблення ринкової стратегії
компанії внаслідок поєднання ідеологічних засад бізнесу, сформульованих власниками як місія і бачення, із системою збалансованих показників ефективності (BSC) її діяльності. Запропоновано створити на базі BSC процесну організаційно-управлінську структуру, яка забезпечить досягнення бажаних властивостей продуктів компанії та її успішної конкурентної позиції. Practical side of problem of building company’s market strategy as a result of a combination of ideological bases of business formulated by owners as the mission and the vision and the balanced scorecard (BSC) solution outlined. The process of establishment of management structure based on BSC, which allows ensuring an achievement of required properties of a company’s products and its successful competitive position suggested.
 
Date 2015-01-14T15:23:35Z
2015-01-14T15:23:35Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Косар Н. С. Гармонійна взаємодія системи збалансованих показників ефективності та маркетингової стратегії компанії / Н. С. Косар, О. А. Дікун, І. І. Білик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 179–183. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25838
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки