Запис Детальніше

Маркетингові дослідження як джерело інформації для оцінки успішності діяльності підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження як джерело інформації для оцінки успішності діяльності підприємства
Marketing research as a source of information for evaluating the success of enterprise
 
Creator Угольков, Є. О.
 
Subject успішність
результативність
ефективність
економність
маркетингові дослідження
success
results
efficiency
frugality
marketing research
 
Description Наведено детальну класифікацію показників результативності, ефективності та
економності, які найчастіше використовуються у діяльності підприємства. Згруповано
показники ефективності за основними сферами діяльності підприємства. На основі аналізу
можливості використання методів маркетингових досліджень для кількісної та якісної оцінки
показників ефективності, виявлено важливе значення маркетингових досліджень застосування
для забезпечення успішності діяльності підприємства. The article contains a detailed classification of the indicator of results, efficiency and frugality, commonly used in the enterprise. A grouping of the efficiency indicators for the main areas of business
activity is performed. Important role of application of marketing research to ensure the success of the
company is revealed basing on the analysis of the possibilities of using methods of marketing research
for quantitative and qualitative evaluating the efficiency.
 
Date 2015-01-14T15:34:09Z
2015-01-14T15:34:09Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Угольков Є.О.Маркетингові дослідження як джерело інформації для оцінки успішності діяльності підприємства / Є. О. Угольков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 294–298. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25867
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки