Запис Детальніше

Methodological approaches to the “breakthrough” products pricing

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Methodological approaches to the “breakthrough” products pricing
Методичні підходи до встановлення ціни на “проривні” товари
 
Creator Demkiv, Ya. V.
 
Subject “breakthrough” concept
“breakthrough” product
price
value
utility
consumer value scale
концепція “прориву”
“проривний” товар
ціна
цінність
корисність
споживна вартість
шкала споживної вартості
 
Description The concept of “breakthrough” products, their characteristics and methods of their
identification are specified. The main approaches to pricing the products that are new to the market are analyzed. The basic factors that affect formation of the “breakthrough” product consumer value are examined. The use of methodology for the “breakthrough” product pricing according to the level of its consumer value is grounded. Уточнено поняття “проривних” товарів, їх характеристики та методику
ідентифікації. Проаналізовано основні підходи до встановлення ціни на нові для ринку товари. Досліджено основні чинники, що впливають на формування споживної вартості “проривного” товару. Обґрунтовано застосування методики встановлення ціни на “проривний” товар на рівні його цінності, сприйнятої споживачами.
 
Date 2014-12-17T09:15:23Z
2014-12-17T09:15:23Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Demkiv Ya. V. Methodological approaches to the “breakthrough” products pricing / Ya. V. Demkiv // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 799 : Проблеми економіки та управління. – С. 41–47. – Bibliography: 12 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25656
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки